איגור קלייב יימח שמו וזכרו

במארס 2012 ביצעתי בדיקת PSA שהראתה תוצאה של 5.13,בעקבות תוצאה זו נשלחתי לבצע ביופסיה של הערמונית. מתוך 11 גלילים שנבדקו בגליל אחד היתה תוצאה חיובית כאשר מדד גליסון היה 8.

נכנסתי לתהליך שבסופו הייתי אמור לעבור כריתה רדיקלית של בלוטת הערמונית. שבוע לפני הניתוח הייתי אצל הרופא המרדים והייתי אמור לקבל הסברים מאורולוג על הניתוח.

לרוע מזלי הרופא האורולוג שנכנסתי אליו היה ד"ר איגור קלייב שכבר ב 2004 כמתמחה ביצע טיפול רשלני בחדר מיון ,בגין אותו טיפול החולה שניזוק בגלל פעולתו של ד"ר איגור קלייב במיון זכה בפיצויים מבית החולים שיבא.

לתדהמתי ובדיעבד אני יודע שבחוסר סמכות,בעודי מסתובב עם גידול קטלני ,דחה ד"ר איגור קלייב את הניתוח ,באופן מעשי לזמן בלתי מוגבל דהיינו מספר שבועות או מספר חודשים,וכל זאת לטובת בירור שיש בו סכנת חיים ולא הצלת חיים.

למזלי פניתי באותו יום לרופא המשפחה כדי לבצע את הבדיקות המיותרות, לפי הנוהלים של מכבי ביצוע בדיקת CT דורשת אישור של הקופה. הרופא מטעם מכבי שהיה אמור לאשר את הבקשה ,ראה את הפוטנציאל המסוכן של דחיית הניתוח בגלל בדיקות מיותרות,וקבע שהבדיקה (של ה CT) אינה מומלצת.

משנדחתה הבקשה נקראתי להגיע לניתוח במועד שנקבע דהיינו בשבוע לאחר מכן. הניתוח בוצע לפני שש שנים והטיפול היה ניתוחי בלבד ,ללא כימו וללא הקרנות. במשך שש שנים אין עדות לחזרה של הגידול,ואם הבדיקות שהתבררו בוודאות כמיותרות היו מעכבות את הניתוח היה סיכוי שסרטן מקומי יהפוך לסרטן מפושט.

פחות משבוע לאחר הניתוח נדרשתי לטיפולו של ד"ר איגור קלייב במיון ,הטיפול של ד"ר קלייב היה כושל ,ורק יומיים לאחר מכן כאשר פניתי למיון פעם נוספת רופא שאינו אורולוג בהתמחותו פתר לי את הבעיה

כתיבת תגובה